תתחיל להשוות ולחסוך!

בחר וחסוך
מה אתה משווה?

מה אתה משווה?

מקור: מערכת האתר תאריך: 17.07.2018

רוצים לחסוך עד מאות אלפי שקלים כבר השנה?

בואו נדבר על זה קצת...

לפני שנגיש לכם את המנה העיקרית, הנה כמה עובדות שממש כדאי שתדעו:

  • מחקר שנערך בשנים האחרונות ע"י ארגון ה - OECD מראה כי ההוצאה הממוצעת החודשית של משפחה בישראל על תקשורת, היא מהגבוהות בעולם.
  • עפ"י סקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, תחבורה ותקשורת מהוות את ההוצאה השנייה בגודלה של משפחה בישראל, אחרי דיור, ועומדות על כ- 24% מההכנסות בממוצע!
  • 86% מהילדים ובני הנוער בישראל גולשים ברשת, למעלה משעתיים ביום.
  • מספר המשתמשים באינטרנט בישראל באמצעות מכשירי הקצה השונים, עומד על כ- 6.5 מיליון נכון לאשתקד, ונמצאת במגמת עלייה מתמדת.
  • בשנת 2017, בוצעו רכישות ברשת ע"י ישראלים בסך של 14 מיליארד שקל...

ואפשר להמשיך עוד ועוד, אך התמונה ברורה, ואנחנו רוצים שתבינו לאן הולך הכסף שלכם ושתתחילו להתעדכן, להשוות ולחסוך את הכסף שלכם כבר מהחודש!

ככה מוציאים...

בישראל כיום פועלות עשרות ספקיות שונות של סלולר, טלוויזיה, אינטרנט, טלפון קווי ועוד... שוק ההולך, מתפתח ומציע לנו יותר ויותר הצעות, חבילות ומגוון מסלולים שונים. הקרקע להתפתחות זו, היא העובדה הפשוטה שתקשורת, כיום מהווה חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. זה אמצעי התקשורת שלנו, כלי עבודה, כלי צריכה, תקשורת עם הקרובים לנו, מעורבות חברתית, תחביב, זמן פנוי ובידור. 
הימים בהם היינו מחכים בכל יום ראשון לסדרה האהובה עלינו בטלוויזיה, עברו מן העולם כמו האסימון והטייפ... עכשיו יש אותנו – מרכז העולם, וסביבנו אינספור ערוצי תקשורת, המאפשרים לנו לבחור איזו סדרה נרצה ומתי, איזה מוצר נרכוש ומאיזו מדינה, על איזו פרסומת נקליק, למה נקשיב ומתי. הכול הפך אינדיבידואלי כ"כ, עד שכל משק בית בישראל, מספק לעצמו מספר נקודות תוכן כאלו, כי ככה אנחנו חיים היום. ובתוך כך זה, עדיין חייבים לשמור על איזושהי שפיות כלכלית. אז איך עושים את זה?

וככה חוסכים!

ספקיות התקשורת היום, נותנות מענה למצב ע"י יצירת חבילות המספקות מענה תקשורתי כולל, ועדיין, לכל אחד מהם המון פרמטרים שונים, שלפני הכול חשוב שתהיו מודעים לצורכי השימוש השונים שלכם כאינדיבידואלים ו/או כמשפחה- כמה הורדות אתם נוהגים לעשות? של מוסיקה? סרטים? שימוש במיילים, ועוד... כל אלו יעזרו לכם לסנן ולהבין מה הפרמטרים החשובים לכם ביותר.

מעבר לכך, לכל חבילת תקשורת / מוצר של הספקיות השונות מגיעה עם הרבה "אותיות קטנות" שחשוב לשים אליהם לב, כגון עדכון מחיר המסלול או החבילה שבחרתם לאחר זמן מסוים, תשלומים בגין שירותים נלווים הנמצאים כברירת מחדל ועוד... כל הפרמטרים האלה ועוד רבים, באים לידי ביטוי בכסף שלכם (!) לכן, כשזה מגיע לצרכנות תקשורתית, לא מוותרים על השוואה אמינה, מושכלת ומהירה. 

airplane

הכתבות שיעשו עבורכם
את ההשוואות הפיננסיות, אל תפספסו...

תקראו ותשוו!

לכתבות נוספות